Anasayfa » Kek Tarifleri » Zebralı Kek
Zebralı Kek

Zebralı Kek

  • Hazırlama süresi: 30 dk
  • Pişirme süresi: 40-45 dk
  • 8 kişilik

Malzemeler:

– 4 adet yumurta
– 1 su bardağı şeker
– 1 su bardağı süt
– 1 su bardağı sıvıyağı
– 2 su bardağı un
– 1 paket kabartma tozu
– 1 paket vanilya
– 2 yemek kaşığı kakao

Hazırlanışı:

Yumurta ile sekeri beyazlayana kadar çirpin.
Daha sonra süt, siviyag, un, kabartma tozu ve vanilyayi ekleyerek bildigimiz kek hamurunu olusturun.
Hazirladiginiz hamuru iki esit parçaya bölün ve ayirdiginiz hamurlardan birine kakaoyu ekleyin.
Yaklasik 22-23 cm çapindaki yaglanmis yuvarlak tepsinin tam ortasina hamurlardan sirayla 3 er yemek kasigini dökün(yani 3 yemek kasigi kakaolu, 3 yemek kasigi vanilyali).
Bu islemi yaparken ara vermeyin.
Daha önceden isitilmis firinda 160 derecede keki pisirin.
Dilimlendiginde çok güzel bir görüntü ortaya çikiyor.

Hakkında Yönetici

55 yorum

  1. 😀 denicem bakalim , nefis bir kek’e benziyor. Tabi resimdeki gibi olmamaz ama benzetebilirim 😀 tskler (L)

  2. Merhaba Emine hanım.
    Denemekte fayda var 🙂 görüntü aynısı olsun olmasın, tadı güzel olsunda 😉 Afiyet olsun 🙂

  3. asama resimlerini benmi bulamiyorum,yokmu yoksa bu tarifi mutlaka denemek istiyorum

  4. Mrb Serpil hanım.
    Aşama resmimiz malesef yoktur 🙁
    Tarifimizi resimsiz olarakta deneyebilirsiniz, memnun alacağınıza garanti veriyorum kolay gelsin…

  5. bu keke bayildim harika veya inanilmaz da diyebiliriz cooook lezetli. yani 40 kiloydum bunu iki kek tabagind bir nefesle yedim bi sorsaniz kac kiloyum 105

  6. Merhaba Zulal hanım, afiyet olsun 🙂 bunun gibi lezzetli tariflerde kilolar elbette gelir 🙂

  7. merhaba! Kek sekli beyendik, mutlaka denecez!

  8. ben Samire hanimim! Merhaba Zulal hanim, tibki bu sekileki kimi yapa bildinizmi?

  9. Bende yaptim görünümü cok güzel.
    http://suezgecmutfakta.com/

  10. bayıldım bu kekin görüntüsüne siteyede teşekkür ederim böyle güzel görünümlü bir kek resmi koyduğu için :o)

  11. bu tatlı şekli çok güzel

  12. harika görünüyor mutlaka yapıp bende siteme ekleyeceğim elinize sağlık. 😉

  13. nefis bir pasta deniyeceğim

  14. görüntü harika tadıda mükemmel deneyin cok güzel şaziye

  15. yarin ilk iwim kek yapmak olacak 

  16. Gerçekten şahane oldu!!! Teşekkürler…

  17. cansu yüksek

    çok güsell bii kek ben denedim 🙂

  18. bu keki iki kere denedim aynen yazıldığı gibi yaptım.
    ama ikisinde de kekim kabardı pişerken ama fırımdan çıkardıktan sonra çöktü 🙁
    normal de benim keklerim hep kabarır hiç böyle olmamıştı.
    birde şekli böyle resimdeki gibi olmadı 🙁
    acaba eksik birşey mi var ?

  19. asama asama olan resimleri ben goremedim hem kasikla dokmeyle bitmiyor kurdan yardimiyla sekilde verilmis aciklanmasada:( ellerinize saglik guzel gorunuyor

  20. rica etsem ay yildiz bana acikliyabilirmisin bu sekli nasil verdin?

  21. resimleri gorseydik daha iyi olurdu,cunku ben oncelerde de boyle bi kek denemishdim amma shurdaki gibi guzel olmamishdi,yani ayni zebra gibi

  22. anam alt tarafı basit kek görüntüden dolayı ne kadar abarrttınız 🙂

  23. bizim lütfiye abla her aksam 5 cayına yapar bunu:))))

  24. çok güzel bir keke benziyo nasıl hazırlandığınıda gösterseniz ii olur

  25. bi erkek olarak denedim pişiyo bakalım nasıı olucak 😀

  26. Erdem bey erkeklerde çok güzel yemek yapabiliyorlar. Kendinize haksızlık etmeyin. Ben inanıyorum ki çok güzel olmustur:-) Afiyet olsun.

  27. Evet fatoşş hanim çok güzel ve leziz bir kek.

  28. bence çok güzel bir kek ve ben şuan kalkıp yapıyorum 🙂

  29. bu kekin sodalı olanı var fırından çıktıktan sonra çökme gibi olanağı da yok isteyene gönderebilirim 🙂

  30. Ne zamandır böyle bir tarif arıyordum teşekkür ederim.

  31. Birşey değil burcu hanım. Inşallah afiyetle yemişsinizdir:-)

  32. Bence çokta güzel değil niye bu kadar abarttiniz anlamadım

  33. bunu yapana kadar benm sanm çıkar

  34. ben yaptım bu kekı harıkaa bı tat cıktı ortaya mutlaka deneyın sıddetle tavsıye ederım

  35. Hiç üşenmedim kalktım yaptım vallaha çok güzel bir kek aynı resimdeki gibi oldu. 13 Yaşındayım hamaratlık annemden geçti sanırsam 😀

  36. Tebrikler Melisa, o yaşta yapabilmek gerçekten marifet ister!

  37. çok çok güzell bir pasta

  38. tarifi denedim çok kötü oldu..hayal kırıklığı

  39. Verdiğiniz tarif yanlış galiba irenç oldu.

  40. Cok guzel cikdi nefiz dadiyo

  41. Ya cok guzel. Cikdi

  42. Tarif güzel çıktığı için sevindim. Mağrifet isteyen bir tarif çünkü. Demekki sizde magrifet varmış:))

  43. şuan masayı donattım.çayın yanınada ebrulu kek süper oldu tam resimdeki gibi.aileme afiyet bal şeker olsun…

  44. Size ve ailenize afiyet olsun Saadet hanım 🙂

  45. merhabalar bende yarin denicem ins.tarifiniz icin tesekkurler gor.

  46. Birşey değil umarım beğenmissinizdir:)

  47. sütle yapılan kekler kuru oluyo süt yerine taze yogurt koysak olurmu

  48. kızlar hiçdenemeyin hiç güziell deylllllllllll

  49. Mine hanım bu tarifi beğenmemiş olabilirsiniz ama coğunluk bu tarifi deneyip güzel sonuçlara ulaşıyor. Herkesın damak tadı farklı tabiki 🙂

  50. şimdi fırında bakalım nasıl olacak ilk kez kek yapıyorum

  51. şimdi oldu ve enfessss

  52. Afiyet olsun Gayenur hanım 🙂

  53. bu şekli vermek zor mu acaba 🙁 yapabilir miyim

  54. çok güzel ve değişik bir tarif olmuş elinize sağlık

Cevapla

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar işaretlenmelidir *

*